Dispečing

+421 901 911 937

Objednávka prepravy

Objednávkový formulár

 

Pošlite nám email

info@transem.sk

Sme k dispozícii

denne od 7:00 do 20:00

Náš Blog

Je suis dopravca

Niekedy dávno pradávno, sa na Slovensku zrodil prvý dopravca.
Ono to začalo asi opatrovateľkami do Rakúska.
Potrebovali sa dostať do práce a z práce.
Manžel nejakej z nich, najprv "hodil" do práce manželku.
Potom aj jej kamarátku.
A potom prišiel na to, že na tom môže aj zarobiť...
A vznikla "medzinárodná osobná doprava"

A zrazu bolo "manželov" viac.
A vznikali firmy.
A štát prišiel s tým, že na to vynajde zákon.
(už neprišiel na to, že ho bude treba aj kontrolovať)
A niekde medzitým, v kombinácii so slovenskou náturou (nedodržiavať zákony), sa to celé, pos..lo.

Byť dopravcom, zodpovedným dopravcom, je naozaj ťažké.
Snažíme sa, takýmto dopravcom aj byť. 
Transparentný, čestný, zodpovedný dopravca.
A doprava má aj svoje temné stránky. Nehody.

Nedávno mala jedna z firiem nehodu. A zachovala sa tak, ako by sa mala zachovať transparentná firma pri nehode, pretože nehody sa stávajú. Pri desiatkach miliónoch dopravných kilmetrov mesačne, ktoré tieto firmy urobia(dopravné firmy spolu), si dovolím tvrdiť, že by bolo štatistickou anomáliou, aby sa nehody nestávali.
Stávajú sa.

U Dopravcu, (s veľkým D) je to o tom, že sa firma postará. Postará sa o svojich cestujúcich, postará sa o svojich zamestnancov... U toho iného dopravcu, sa to ututlá, prestaneme s poškodenými komunikovať a poďme zarábať ďalej.

Nedávno som o takomto dopravcovi písal. O tom, že mal nehodu. o tom, že s cestujúcimi nekomunikuje.
(Nakoľko sa nehoda stala v Nemecku, slovenské úrady ju nijako neevidujú a neinteresujú sa)
Pri mojom nedávnom blogu, som použil ako ilustračné foto fotku, ktorú mi vyhodil google pri zadaní výrazu: "Vypadek slovackieho mikrobusu".   Ozvali sa z ďalšej firmy. Z tej z foto. Ozvali sa s tým, že prečo im chcem škodiť, ak neškodia oni mne. Nechcel som. V článku bol link. Bol to jednoducho len odkaz, ktorý dopĺňal ideu článku.
Problém bol v tom, že po takomto dopravcovi zostal chlap, poškodený na zdraví (ochrnutý) a ten dopravca s ním nekomunikoval.

O čom by teda mala byť zodpovednosť dopravcu?
O prístupe aký máme my, v našej spoločnosti, o prístupe aký mala firma z minulého víkendu. 

O tom, že nehodu netajím, že ma skontaktujú napríklad zástupkyne opatrovateliek, aby zistili, či nebude treba urobiť napríklad nahlášku do rakúskej zdravotnej poisťovne. Do sociálnej poisťovne. Veď dopravca netuší, koho vlastne vezie (živnostníka, živnostníka zahraničný subjekt).
U nás je napríklad samozrejmé, že pri objednávke vyžadujeme kontakt na blízku osobu. Aby sme vedeli, v prípade že to bude nutné, informovať blízkych. Aby sme od nich mohli dostať informácie. (zaťiaľ sme to využili len 2x, pri nevoľnostiach cestujúcich, ktoré vyžadovali odklonenie auta do najbližšej nemocnice)

Nehody sa stávajú. A tak ako som písal na začiatku, pri desiatkach miliónov kilometrov, by bolo anomáliou, ak by neboli, ale správne by bolo, aby cestujúci nijako neniesli následky, nezodpovedného správania sa dopravcu, alebo toho, kto sa za neho len vydáva.

Možno sa, v spolupráci s inými dopravcami, nájde spôsob certifikácie spoľahlivého dopravcu. Certifikácie, ktorá bude pečaťou kvality takéhoto dopravcu. Komunikácia sa rozbehla. Aké budú hodnotiace kritéria, je vecou dohody. A možno sa firiem ako je tá naša, alebo tá z víkendu nájde konečne viac.
Firiem, ktoré môžu zodpovedne prehlásiť: JA SOM DOPRAVCA.
 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

doprava transem nehoda Jasomdopravca Zodpovedne

Copyright © TRANSEM, spol. s r.o. 2013-2017. Všetky práva vyhradené. Bez písomného súhlasu autora je zakázané šíriť obsah týchto stránok. Mapa web stránky. Tvorba web stránok www.initpro.sk.    Prihlásiť sa.

Táto web stránka používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tejto webstránky s tým súhlasíte. Ďakujeme.

Súhlasím